قوانین و مقررات

جهت مطالعه بخش های مختلف قوانین و مقررات سایت آلشپرت (uhlsport) بر روی هر یک از گزینه های مربوط به آن کلیک نمایید.

شرکت آلشپرت (uhlsport) در بخش ایران  ضمن حفظ حريم شخصي كاربران، جهت ارتقا كيفيت خدمات و برخورداري كاربران از حداكثر امكانات موجود در وب سايت اطلاعاتي را از كاربران درخواست مي كند.

 

 

براي اطلاع رساني هر چه بهتر و آگاه سازي كاربران از محصولات، تخفيف ها و امتيازات ويژه اطلاعاتي نظير شماره تماس (تلفن همراه) و آدرس ايميل نياز است و از آنجايي كه كليه فعاليت هاي آلشپرت (uhlsport) تحت قوانين تجارت الكترونيك صورت مي گيرد و طي فرايند خريد فاكتور رسمي صادر مي گردد، ورود اطلاعاتي مانند نام، نام خانوادگي، آدرس و شماره تماس به طور دقيق در هنگام ثبت سفارش و خريد محصول لازم است.

 

 

ارسال پيامك از طرف آلشپرت (uhlsport) براي كاربران و مشتريان تنها از طريق شماره 66415152- 021 صورت مي پذيرد و هرگونه پيامي با عنوان آلشپرت (uhlsport) با شماره اي غير از شماره فوق الذكر نامعتبر و سوء استفاده از نام آلشپرت (uhlsport) است.

 

 

آلشپرت (uhlsport) ممكن است نظرهاي كاربران را در جهت رعايت قوانين وب سايت ويرايش كند. همچنين در صورتي كه نظرات مشمول مصاديق محتواي مجرمانه باشد آلشپرت (uhlsport) قادر به پيگرد قانوني خواهد بود.

 

 

آلشپرت (uhlsport) ضمن محرمانه دانستن هويت شخصي كاربران اطلاعات شخصي آنان را به هيچ شخص يا سازمان ديگري منتقل نمي كند و تمام توان خود را براي حفاظت و نگهداري اطلاعات و حريم شخصي كاربران به كار مي گيرد تا تجربه اي خوشايند از خريد و بهره مندي از خدمات براي كاربران فراهم شود.

 

 

شما مسئول حفظ نام کاربری و کلمه عبور خود می باشید، اگر نام کاربری و کلمه عبور خود را در دسترس دیگران قرار دهید شخصا مسئول استفاده غیرمجاز از آن می باشید و هیچگونه مسئولیتی از قبیل حقوقی و کیفری شامل آلشپرت (uhlsport) نمی گردد.

 

 

در صورت وجود هرگونه سوال و مشكل مي توانيد از طريق ايميل ذيل ارتباط برقرار نمائيد.

 

 

آدرس پست الكترونيك: ‌info@uhlsportfootball.com

شرايط و ضوابط در فروشگاه اينترنتي آلشپرت (uhlsport)

 

كاربران وب سايت بدين وسيله موافقت مي كنند كه استفاده آنها از اين سايت با پذيرش اين شرايط و ضوابط صورت مي پذيرد. اين مجموعه حق تغيير در شرايط و ضوابط را در هر زماني براي خود محفوظ مي داند.

براي ثبت سفارش خريد و يا بهره مندي از خدمات آلشپرت (uhlsport) مي بايست ابتدا در سايت ثبت نام نماييد. شرط مشاهده محصولات و فروشگاه سايت و استفاده از امكانات سايت به صورت كامل، ثبت نام و ورود به حساب كاربري مي باشد. شما با ثبت نام در سايت ضمن پذيرش كامل قوانين سايت و فروشگاه مي توانيد به خريد محصولات و استفاده از خدمات بپردازيد.

براي دستيابي به تجربه بهتري از خريد و همچنين خريد آگاهانه توضيحات و تصاوير متعددي از كليات و جزئيات محصولات در صفحه مربوط به هر محصول در وبسايت قرار گرفته است تا مشتري با مشاهده و مقايسه دقيق محصولات موجود آگاهانه در سايت اقدام به خريد نمايد.

جهت انتخاب محصول مورد نظر پس از بررسي كامل مي توانيد با كليك بر روي كليد “اضافه به سبد خريد” محصول را به سبد خريد خود اضافه نموده و نهايتاً پس از انتخاب هر نوع و تعداد از محصولات به اين شكل با ورود به سبد خريد نسبت به نهايي كردن سفارش و انجام عمليات پرداخت اقدام نماييد. انتخاب نحوه ارسال مطابق نظر مشتري بوده و به يكي از روش هاي ممكن ذكر شده در هنگام تكميل سفارش صورت مي پذيرد.

آلشپرت (uhlsport) از طريق كد رهگيري كه پس از تكميل تمامي مراحل سفارش از طريق ايميل به مشتري ارائه مي كند امكان پيگيري محصول ارسالي را فراهم نموده است. اين كد رهگيري پس از تحويل سفارش به پست و يا هر مرجع نقل و انتقال ديگر از آن مرجع دريافت و به مشتري اعلام خواهد شد تا در جريان وضعيت بسته سفارش خود قرار داشته باشد.

آلشپرت (uhlsport) متعهد به ارسال محصول با درجه كيفيت قيد شده در صفحه محصول و سفارش مشتري مي باشد. آلشپرت (uhlsport) همچنين متعهد مي شود محتواي سفارش را در صحت و سلامت كامل تحويل مرجع نقل و انتقالات (پست و …) نمايد، بديهي است هرگونه صدمه در طي فرايند ارسال پس از تحويل سفارش به پست يا هر مرجع نقل و انتقال ديگر از عهده آلشپرت (uhlsport) خارج خواهد بود.

در مورد سفارشاتي كه شامل خدمات چاپ مي باشند عمليات چاپ عيناً مطابق با اطلاعات درج شده توسط مشتري در هنگام سفارش صورت مي پذيرد. لذا مشتري مي بايست نهايت دقت خود را در هنگام درج اعداد، حروف و ساير علائم به كار گيرد تا سفارش مطابق خواسته وي آماده و تحويل گردد. بديهي است مسئوليت وجود هرگونه غلط املايي در اطلاعات وارد شده جهت چاپ بر روي محصول بر عهده مشتري است. در كنار آن چنانچه اطلاعات به شكل صحيح توسط مشتري وارد و موارد چاپ شده بر روي محصول با مندرجات در فرم سفارش مغايرت داشته باشد مسئوليت آن بر عهده آلشپرت (uhlsport) بوده و بدون هزينه اضافي اصلاح خواهد شد.

فعاليت اين وب سايت بر مبناي قوانين و آئين نامه هاي تجارت الكترونيك در ايران و تحت قوانين جمهوري اسلامي ايران صورت مي پذيرد. مالكيت معنوي اطلاعات، تصاوير، علائم و طرح ها و هر آنچه كه در وب سايت موجود است متعلق به آلشپرت (uhlsport) بوده و هر گونه استفاده بدون مجوز كتبي و سوءاستفاده از موارد ذكر شده پيگرد قانوني خواهد داشت.

استفاده از محتويات سايت براي سايت ها و وبلاگ هايي كه اهداف غير تجاري دارند با ذكر منبع بلامانع است.

كاربران مي بايست در وارد كردن اطلاعات هنگام ثبت نام و ثبت سفارش دقت لازم را به كار گيرند بديهي است آلشپرت (uhlsport) اطلاعات دريافتي از كاربر و مشتري را مبنا قرار داده و در صورت عدم صحت اين اطلاعات مسئوليتي متوجه آلشپرت (uhlsport) نخواهد بود.

آلشپرت (uhlsport) هيچ گونه مسئوليتي در قبال اشكالات احتمالي در كاركرد سايت كه خارج از كنترل مديريت اين سايت باشد و مي تواند ناشي از نقص شبكه اينترنت، سيستم هاي مخابراتي، تجهيزات سخت افزاري كاربر و غيره باشد نخواهد داشت.

اطلاعاتي كه شما هنگام ثبت نام و خريد در اختيار سايت قرار مي دهيد جهت احرز هويت شما در سايت خواهد بود و اطلاعاتي مانند پرداخت ها، سابقه سفارشات و اطلاعات فردي شما نزد اين سايت محفوظ خواهد بود.

اطلاعاتي از قبيل IP شما و كوكي ها نيز نزد اين سايت حفظ خواهد شد. آلشپرت (uhlsport) متعهد به حفظ اطلاعات شخصي شما نزد خود خواهد بود و اين اطلاعات را در اختيار هيچ شخص يا سازمان ديگري قرار نخواهد داد. بديهي است در صورت درخواست مراجع قضايي اطلاعات اشخاص متخلف در اختيار اين مراجع و سازمان هاي مسئول قرار خواهد گرفت.

اين وب سايت ممكن است به سايت ها يا صفحات اينترنتي ديگر لينك شده باشد، مسئوليت محتواي سايت ها و صفحات لينك شده به سايت آلشپرت (uhlsport) و سايتها و صفحاتي كه از لوآنوی به آنها لينك داده شده بر عهده آلشپرت (uhlsport) نيست.

كاربر ملزم به استفاده معقول و منطقي از امكانات سايت پس از ثبت نام خواهد بود. كاربر همچنبن مي بايست در استفاده از قسمت هايي كه براي درج نظرات و بحث و تبادل نظر در نظر گرفته شده صرفاً در حيطه محصول مربوطه و موضوع سايت و فروشگاه اظهار نظر نمايد. همچنين كاربر متعهد به رعايت ادب و اصول اخلاقي و اجتماعي در زمان اظهار نظر و ارتباط با ساير كاربران خواهد بود، در غير اينصورت مسئوليت عواقب ناشي از عدم رعايت موارد فوق بر عهده شخص كاربر مي باشد.

آلشپرت (uhlsport) هيچ مسئوليتي در قبال محصولات خريداري شده از ساير فروشگاه ها با نام آلشپرت (uhlsport) به غير از نمايندگي هايي كه در سايت اعلام شده ندارد و تنها افرادي كه اقدام به خريد از وب سايت آلشپرت (uhlsport) و يا نمايندگي هاي مجاز مي نمايند در صورت وجود اشكال در محصول خريداري شده چنانچه مشكل از طرف آلشپرت (uhlsport) بوده باشد مي توانند نسبت به پيگيري مشكل خود اقدام نمايند.

در صورتي كه به هر دليلي خارج از اراده آلشپرت (uhlsport)، امكان تحويل كالا در موعد و مكان مقرر را نداشته باشد و فروشگاه و خريدار در مورد زمان و مكان جايگزين به توافق نرسند خريدار مي تواند بدون پرداخت مبلغي سفارش خود را لغو نمايد.

موارد مندرج در شرايط و ضوابط فوق ممكن است مطابق با شرايط روز توسط آلشپرت (uhlsport) تغيير كند،‌لذا افرادي كه در هر لحظه اقدام به خريد از وب سايت مي نمايند ملزم به مطالعه كامل شرايط و قوانين و تائيد آن مي باشند.

تائيد شرايط و ضوابط توسط شما به معني پذيرش تمامي موارد ذكر شده فوق تلقي مي گردد و در موارد ذكر نشده و پيش بيني نشده، كاربر/ بازديد كننده/ خريدار/سفارش دهنده و به طور كلي هر شخص يا مجموعه حقيقي و حقوقي تابع تصميم آلشپرت (uhlsport) خواهد بود.

مشتري آگاهانه و با ديدن كليه اطلاعات عكسها و … اقدام به خريد محصول مي نمايد اگر به هر دليلي در صورت اشتباه فروشگاه آلشپرت (uhlsport) ارسال جنس به اشتباه و خارج از سفارش مشتري باشد نسبت به تعويض و يا لغو سفارش اقدام مي نمايد در غير اينصورت چنانچه لغو و يا تعويض توسط مشتري كليه هزينه ها ي ارسال و برگشت و … بر عهده مشتري خواهد بود.

آدرسي كه شما در اطلاعات شخصي خود وارد نموده ايد ملاك ارسال خواهد بود و در موارد جابجايي و اشتباه آدرس و به هر دليلي اگر بسته ارسالي برگشت بخورد كليه هزينه ها بر عهده مشتري خواهد بود.

شما مسئول حفظ نام كاربري و رمز عبور خود مي باشيد، اگر نام كاربري و يا رمز عبور خود را در دسترس ديگران قرار دهيد مسئول استفاده غير مجاز از آن مي باشيد.

 

 

علائم تجاری

اين وب سايت حاوي تعدادي علائم تجاري، نام تجاري، علائم خدماتي، كپي رايت و نشان آلشپرت (uhlsport) است كه ممكن است تعدادي از نشان هاي زير مجموعه آن را نيز شامل شود. تمامي حقوق مربوط به اين علائم محفوظ است. هرگونه استفاده از اين علائم بدون اخذ مجوز كتبي از اين مجموعه ممنوع است.

 

 

ممنوعيت استفاده

هرگونه استفاده از اين وب سايت براي يك هدف غير قانوني و يا اعتراض ممنوع است. كاربر موافقت مي كند كه از فضاي اين وب سايت براي شركت در هر گونه فعاليت غير قانوني كه براي ديگران مضر است استفاده نمي كند.مواردي از قبيل تهديد، آزار و اذيت، الفاظ زشت و ناپسند، بي احترامي به اشخاص و مشابه اينها شامل تعهد فوق مي شود.

 

 

روابط سايت با ساير اشخاص و مجموعه ها

اين وبسايت ممكن است به سايتهاي ديگر لينك باشد. اين لينك ها صرفاً براي كمك به كاربران درج شده و تمامي لينك ها غير از آلشپرت (uhlsport) كاملاً مستقل بوده و آلشپرت مسئوليتي نسبت به محتواي اين سايت ها نخواهد داشت.

 

 

تغییرات

اين وبسايت ممكن است داراي اشتباهات تايپي و يا فني باشد. آلشپرت (uhlsport) حق تغيير محتواي اين وبسايت را درهر زمان و بدون اطلاع قبلي براي خود محفوظ مي داند.

 

 

ممنوعيت كپي برداري

به استناد ماده 31 بند الف 40 و ماده 61 از قانون ثبت علائم، توليد و عرضه محصولات ورزشي با مارك آلشپرت (uhlsport) ممنوع بوده و در صورت مشاهده، اين مجموعه نسبت به اخذ خسارات وارده و پيگيري هاي قانوني اقدام خواهد كرد.

 

 

 

 

ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش خرید محصولات موجود در فروشگاه می بایست ابتدا با ورود اطلاعات کاربری خود وارد سایت شوید و چنانچه پیش از این در سایت ثبت نام نکرده اید اقدام به ثبت نام نموده و سپس وارد سایت شوید..

با مشاهده محصولات آلشپرت (uhlsport) در دسته بندی های جداگانه به جستجوی محصول مورد نظر خود پرداخته و با استفاده از اطلاعات و تصاویر مربوط به هر محصول با آگاهی کامل نسبت به انتخاب و سفارش آن اقدام کنید.

سایز رنگ و تعداد محصول مورد نظر را انتخاب و با ورد اطلاعات مورد نیاز و پرداخت مبلغ سفارش مراحل ثبت سفارش محصول را به انجام برسانید.

 

تحویل سفارش

پس از انجام فرآیند ثبت سفارش محصول آماده تحویل خواهد بود و به انتخاب خود شخص به یکی از روش های زیر برای شخص ارسال خواهد شد: (هزینه ارسال سفارش به عهده مشتری است.)

ارسال از طریق پست – جهت مشتریان شهرستان ها و خارج از کشور

ارسال از طریق پیک – جهت مشتریان شهر تهران

تحویل در محل فروشگاه